©Heikki Isotalo

Helsingin Vihreä Seura on Helsingin Vihreiden ja Vihreän puolueen jäsenyhdistys, jonka toiminta-alueena on koko Helsingin kaupunki. Seura järjestää muun muassa keskustelu- ja opintopiirejä ja poliittisia illanviettoja ja ottaa kantaa niin paikalliseen, kansalliseen kuin globaaliinkin politiikkaan. Tapahtumat ovat avoimia kaikille. Järjestämme myös englanninkielistä toimintaa.

Tule katsomaan, osallistumaan tai järjestämään lisää tapahtumia!

Voit liittyä jäseneksemme täyttämällä liittymislomakkeen Vihreiden sivuilla. Seuran jäseneksi liittyessäsi liityt myös Vihreisiin. Liittyminen on helppoa ja halpaa (35 tai 15 euroa vuodessa). Se on arvokas kannanotto paremman maailman puolesta.

Helsinki Green Society is a member organisation of the Helsinki Greens and of the Finnish Green party. The Society organizes discussion and learning events, political get-togethers and makes statements about local, national and global politics. The events are open to everyone.

Come and join us, participate or organize more events!

To join the Helsinki Green Society, fill in the membership form on the Green party’s website. When you join the Society, you also become a member of the Finnish Green party. The membership costs 35 or 15 euros a year. It is a valuable statement for a better world.